hai.
nanti-nanti
nak tulis banyak-banyak
benda-benda bermakna
asyik merapu je
Tuhan marah
aite?
Thursday, April 21, 2011
Saturday, April 16, 2011
. "sayang, itu kan haram.tidak elok"
is it possible to fall in love with a girl?
teheee.NO.lah.
being the typical me.
memang mudah jatuh cinta dengan benda in trend.
dan apa-apa sahaja
benda yang boleh dianggap menarik.
yeah.pemurah cinta.
NAH.
tapi yang ini lain...
definitely WORTH IT.
:D
penjual ikan.. "sayang, itu kan haram.tidak elok"
cam mak-mak pula.
dah.bai.
oh ya.i'm her fan now.OFFICIAL.
kahkahkah
go Jepang.
go TAKAHARASUIKO
Wednesday, April 6, 2011
Death.Life.Day.Night
semalam, saya mimpi, tentang arwah mbah, dan juga mak.
mimpi tentang kematian.mimpi yang saya abaikan kerana saya percaya itu permainan syaitan.
buat melewatkan solat subuh saya.
ya.subuh gajah.(angguk-angguk)
sekejapan tadi.
a friend sms me.mengkhabarkan pemergian seorang ayah kepada mantan penyelia waktu praktikal.
i was shocked.
terduduk.
menangis.
menangis.YES i cried.padahal dah lama tak jumpa beliau.padahal tak kenal juga dengan arwah ayah beliau.padahal perasaan terhadap beliau pun telah lama hilang.cuma kadang-kadang teringat lewat facebook atau twitter atau rakan-rakan sepraktikal dahulu.tapi.masih saya menangis.relate balik dengan mimpi awal pagi.(actually bila mimpi tu, i cant stop thinking bout mak.asyik-asyik fikir mak elok ke tak..dah ah semalam-semalam call mak,mak cakap tentang gali kubur mak.pergh mak kalau bab bagi saya ngeri memang tip top)
haila,kesat-kesat air mata.
ambil wudhu'
baca yasin.
sedih.bahagia yang macam bubbles dalam hidup saya sekarang macam dipecah satu.
rasa kosng.rasa kurang.
saya terlebih-lebih terkejut bukan apa.
sesal sebenarnya.
sebab saya sibuk-sibuk gembira.bahagia.
i forgot prepare for the worst
saya terlupa nak kosongkan sikit hati dengan perasaan normal.
dok sibuk penuhkan hati dengan bahagia.
sampai mengabaikan satu benda yang wajib buat, wajib percaya.
kematian.
BETULLAH.
ignorance is not always blissful.
Al-fatihah,
Monday, April 4, 2011
hey ho
hey ho hai.
back to normal.actually terlupa nak cakap.
entry ASSUMPTION itu patut di post jumaat lepas.
malangnya akibat kebiadaban internet connection.
terpost kemudian.
i'm fine.thanks for those who care.
sebenarnya saya memang begini.
GEDIK.
sometimes people expect me to act 'all sopan ketawa tutup mulut'
heh, memang tak ah,,(muka bajet)
saya tak tahu tindakan saya ni betul ke tak sebenarnya.i mean, post kejadah feeling-feeling dekat belog.public kottt!!but i dont care okay, mungkin sok-sok saya akan menyesal, tapi sekarang saya cuma nak enjoy the feeling.the chill u get whenever you read your own entry.bahahaa.
ok,
bai.
oh ye.hugs.
xoxo (yes i can be extremely GEDIK ~muntah sekarang~)
i give you smile.lots of. if that is what I've to do to convince you i'm that litlle punk of Ramones =)
back to normal.actually terlupa nak cakap.
entry ASSUMPTION itu patut di post jumaat lepas.
malangnya akibat kebiadaban internet connection.
terpost kemudian.
i'm fine.thanks for those who care.
sebenarnya saya memang begini.
GEDIK.
sometimes people expect me to act 'all sopan ketawa tutup mulut'
heh, memang tak ah,,(muka bajet)
saya tak tahu tindakan saya ni betul ke tak sebenarnya.i mean, post kejadah feeling-feeling dekat belog.public kottt!!but i dont care okay, mungkin sok-sok saya akan menyesal, tapi sekarang saya cuma nak enjoy the feeling.the chill u get whenever you read your own entry.bahahaa.
ok,
bai.
oh ye.hugs.
xoxo (yes i can be extremely GEDIK ~muntah sekarang~)
i give you smile.lots of. if that is what I've to do to convince you i'm that litlle punk of Ramones =)
Assumption
Assumption adalah sangat berbahaya.
'life's hard, shit happen, and the world wont stop spinning isn't it?'
SANGAT-SANGAT.
kerana boleh menyebabkan kepatahan hati yang.
walaupon tidak begitu dahsyat.namun boleh menyebabkan anda err, terkesima.shocked kata orang Indonesia.
contohnya.
menganggap seorang lelaki single (good looking pula sebagai perasa)
kerana beliau mengatakan beliau belum punya pacar...adalah berbahaya, (MARABAHAYA??)
kerana.
beliau mungkin sudah punya, tapi mengaku belum untuk menjaga sahamnya, atau apaapa sahaja alasan.
maka.sekian sahaja crush saya bersama 'a boy, 3 years my junior'
'life's hard, shit happen, and the world wont stop spinning isn't it?'
Labels:
life
Thursday, March 31, 2011
HEART BROKEN
patah hati
ok.
nangis sekarang.
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
done.
"The world and all things in it are precious, and the most precious thing in the world is a virtuous woman." (Ahmad and Muslim)
(pujuk hati sendiri.tskk)
Subscribe to:
Posts (Atom)