Friday, September 17, 2010

Rayaa..Alhamdulillah :)

Alhamdulillah...
raya went well :)
dan saya beraya sakan tahun ni..hehe

Saya dah rindu Ramadhan :(
Ini serius...kerana Ramadhan lalu menjadi turn point untuk saya..
Tak banyak..sedikit..tidak 180 darjah juga..satu darjah maybe..
Tapi cukup besar untuk seorang yang bercakap miaw2 seperti saya :)
Syukur..syukur..syukur...
kadang-kadang kita terlupa nak bersyukur dalam kita sibuk bergembira kan?

Alhamdulillah...
Allah blessed me with great families..
great friends..
great environments...
Alhamdulillah..

I'm a person who used to think that life would be dull without a lover (boyfriend to be exact)..
maksudnya tidak ada seseorang untuk share itu dan ini...untuk di panggil sayang,dikata rindu,dibisik hiba....

oh..ceteknya pemikiran 'jahiliyyah' diri...dulu perkataan 'single' itu sendiri cukup saya takut.cukup saya gerun.bermati-mati memujuk mantan kekasih supaya stay 'in a relationship'..without knowing 'singlehood' itu sendiri is so much fun, fun and fun...
malah 'in a relationship' itu sendiri sekarang saya rasa lifeless..meaningless..compare to wonderful life i enjoy now :)
Alhamdulillah..

(kenapa?dulu raya tahun lepas pun cerita tentang mantan kekasih jugak.hahah)

Little did i know or not even try to discover during my 'in a relationship' phase the wonderfulness,deliciousness and etcetera etcetera how great a 'single hood' could be :) (ini kenapa kelakar sangat ni yenyen)

yes..one of a great thing about my 'single hood' is definitely my friends..
and they rock my world :)
sure..sure..kalau ada boyfriend dolu-dolu...malam raya call boyfriend dulu..baru sms selamat hari raya kat kawan-kawan...bila dah single cari kawan-kawan jugak (selfish!)

tapi itu bukan point nya...
as long that we know..kawan-kawan kita sentiasa ada..always there..untuk kita.and how "great" is that?bila boyfriend yang kita sayang-sayang tu dulu jugaklah yang tak boleh pakai sekarang.oh.Ado!

(ini bukan entry putus cinta,menjeruk rasa,mengadu hina atau luahan perasaan)

saya tidak dapat lari berbicara soal mantan kekasih dan rayaa..sebab everytime rayaa pon akan ada reunion..dan saya tidak boleh berkata tidak kepada rakan-rakan saya yang somel-somel pfttt comel-comel..kacak-kacak hahahaha dan ya.saya pernah bercinta dengan teman sekelas (lucky you read this!soon i will delete this entry.pftttt)




Happy Rayaa (yes dah not so rayaa..tapi rayaa sebulan what!minus few days eh kau yen) everyone!hati-hati di jalan raya..makan kuih rayaa.. :)

Salam maaf Zahir dan Batin :)

Alhamdulillah Ya Allah..
Alhamdulillah :)

No comments: