Wednesday, December 29, 2010

SUZUKI swift!

dulu.saya memang suka tengok Ronaldo gelecek bola.tapi sekarang tidak lagi.

ingat ini? ya entri ini
bila Piala Suzuki AFF, Malaysia masuk ke final pun.saya tidak menonton.excited jauh sekali.
and lucky enough, though my officemates memang lelaki belaka.tak pulak mereka tergila-gila atau over excited dengan bola-bola itu hingga menyebabkan saya rasa nak toreh kepala mereka.haha sungguh tak patriotik bukan?tapi itulah..tak excited pun.tak cool kan saya.erghh...haha the thing is.saya rasa orang yang emosi dengan bola sepak ni annoying actually.annoying sangat.macam gila gelabah kau.hehe (emosi plak)

sebenarnya saya kesian kat housemate saya nih.Tok Cha namanya.dia macam excited gila nak tengok bola...tapi RTM tak dapat pulak kat tv rumah ni....o kesian~ dah lah tak jadi meniaga nasi lemak esok gara-gara hendak menonton bola malam ini.oh.oh.

kenapa i dont get it yang people sanggup sampai ke tahap pakai jersi bolasepak pergi kerja sebab kunun-kunun nak sokong Malaysia?eyh weh..kalau betul pergi indonesia sana lah.SOKONG.baru betul.(eh sapa yang emosi sekarang?.)haha..i think i get it now..why i dont love bolasepak anymore..sebab estrogen.haha

dah lah.
k bai.


sume orang pun nak tukar profile pic facebook jadi gambar nih.
apesal ntah (- -")
i dont get it.
oh yea
ESTROGEN.

No comments: