Sunday, October 24, 2010

JOHOR FC (0)------NEGERI SEMBILAN (2)

OH wauuu tajuk....bersedih kah saya JOHOR fc telah tertewas di gelanggang sendiri?oh.oh.ada lah sedikit!!apa...dulu JOfC TEREL tau...kau mana tau..kawan je faham perasaan orang-orang JOfC.haha cehhh beriaa..tidak..tidak..saya bukan peminat besar bola sepak..dan saya juga tidak suka Manchester United.jadi haruslah anda berterima kasih kerana saya walaupun pernah menyokong Brazil di Piala Dunia...setelah semakin besar sudah tidak melakukannya lagi..dan mengakui bola sepak sudah tidak mendapat tempat di hati saya lagi.Jadi kalau anda lelaki single yang rasa anda akan cool kerana mendapat girlfriend yang mahu berpanas berhujan menonton bola sepak.saya.bukan.BUKAN.dan bukan calonnya.eh...sebab kalau saya berbuat begitu itu adalah hanya kerana saya mahu menghiburkan anda.dan anda pastinya tidak mahu itu terjadi kepada diri anda bukan?pasti..

ok lah.

bye.

tadi pergi tengok Majlis Penyampaian Diploma di UTM...oh.balik terkena hujan ribut teruk.basah lencun.but it was worth it!sempat lah cuci-cuci mata...dah lama kottt tak sampai UTM..hahaha

dah lah

bye.



yang pakai songkok senget tu..bukan calon saya.tapi kalau yang hensem tepi kiri masih single..boleh lah.eh GATALLLL hahaha.eh apa?awak girlfriend dia?haha ok lah tak jadi.bye.

dah lah

betul

bye!

:)

2 comments:

Anonymous said...

haish..kecewa juga Johor FC kalah. Tapi tak sia-sia kena basah hujan sebab dapat semangatnya lain macam.

p/s:kadang-kadang minat bola jaring..haha

yenyenpreng said...

tu lah!semangat cerita di facebook ya?hehe nasib baik n.9 masuk final ye?tak lah ralat sangat...negeri sendiri katakan...hehehe :)

p/s/s:wah3..mengalahkan saya.saya kadang2 minat gusti!hihi