Saturday, October 10, 2009

SuDAhh tidak berkemeja biru,,,

Saya berada di perak...
yeay!

meghadiri event yang di anjurkan oleh pelajar-pelajar senibina perak...
ramai juga yang hadir...
para lecturer juga ada..
apa yang menarik en norman foster pun ada...
dan beliau dah tak pakai baju kemeja biru nya...
hehe...molek...nampak kurus dan bertambah segak

walaupun sedang sibuk sebenarnya dengan project design di s.a
tak tahu lah kenapa kaki masih menurut kata hati untuk pergi dan menolak kata akal yang menolak...
somehow saya rasa apa yang di beritahu seorang rakan itu benar

"it's a journey to a place called home"

betul sungguh...sebab saya rasa sungguh alienated berada di environment pembelajaran baru...walaupun sudah hampir satu sem di s.a

but back to the point...event kali ni theme dia,'listen'
perhaps nak mengajak semua orang untuk explore dengan lebih mendalam salah satu pancaindera kita iaitu telinga...
tapi menurut pandangan saya ia tentang pemahaman,penerimaan kita terhadap sesuatu melalui keupayaan 'mendengar' kita..kerana 'listen' itu sendiri tidak boleh kita hadkan terhadap mendengar melalui telinga saja.guna hati pun boleh 'listen' kan?
=)...kan prinsip saya.."alam itu luas?"

the activities...still sama macam last-last sem
structure games,DOTA (or whatsoever so called internet games..saya tak tahu)
gerai-gerai,war games (saya terlepas ini kerana menghadiri makan-makan di rumah rakan) and performances dari students department architecture sendiri di sebelah malam..and it was fun!!!

tak tahu lah apa yang fun sangat..mungkin sebab the feeling of belonging to tu ada..
itu yang seronok kot.
tapi performance ada sedikit bosan..tapi dapat di cover oleh short film by part 5 students..but overall best lah...

dekat bawah ada gambar-gambar saya dan rakan-rakan waktu events tu
*kredit gambar kepada kiman..


bergambar bersama-sama lighting mereka
chantek!

aksi ala-ala manje
sebenarnye nak tunjuk tag dekat tangan kanan
pun chantek

kami beramai-ramai bergambar bersama en. amran
fuh nasib bek dapat cover stage sebab design stage tu (ermmm..)

gambar ni blur
jadi maaflah ya,,,

i will miss perak a lot~~

No comments: