Wednesday, January 27, 2010

Saka

dimensinya menurut dunia saya yaaa sangat macam mana nak explain ye...
okay saya di besarkan bukan dalam persekitaran yang di penuhi unsur-unsur mistik atau apa namun saya percaya dan yakin akan kewujudan makhluk bernama jin dan syaitan...dan ya...saya pernah menonton live orang yang kerasukan akibat permainan kuda kepang.Namun itu belum mampu atau cukup kuat untuk saya merasakan bahawa hidup saya ada kaitan dengannya.

yaa isu ini sangat sensitif,,,tapi bagaimana?hendak saya tangani persoalan yang berlegar di ruang minda saya?mengurang beban yang terhenyak di pundak saya kira saya tidak menulis sedangkan ini sahaja satu-satu cara saya boleh menghadapi semua yang berlaku dalam hidup saya kini.

mengapa harus begini,,siapa yang harus di tanya.dan macam mana caranya hendak saya hapus masalah ini...sungguh saya tidak mengerti,,,ye...saya sakit memikir permasalahan ini.

No comments: