Thursday, July 29, 2010

Berat Dowh (cakap gaya kl)

gambar ihsan google

pernah x rasa macam ni?

rasa macam ada batu/beban berat yang nak dilepaskan?

tapi..

susah..sebab dia berat

bila kita lepaskan rasa senget badan sendiri

rasa macam nak campak jauh-jauh

tapi bila berat..

kita rasa..

bila ringan..

kita leka..


oh well, semalam satu beban berat dah berjaya di lepaskan
berbulan kot tanggung..
seksa tapi rindu orang kata
duka dan merana
tapi kini mungkin tak lagi (cewah..)

pelahan-lahan la kan..
step by step
lepas ni okay lah..
apa susah..kata maaf..
yang susah..
yang perit..
RINDU TU
MIMPI TU
AIR MATA TU
ego..sometimes bring us nowhere
tapi..itu saya
lain orang..lain cara


eh,jom karaoke nak?
**dulu selalu confuse antara Aisyah dengan Nora apesal ntah kepala ni

hey listen, this is so trueeee

Kekasih/Kawan/Mak/Ayah/Adik/Kakak/Abang Ku

ku Rasakan Perlu
Menitip Surat Buat Tatapan Mu
Sekali ini aku Rela Merendah Diri Beralah
Agar Perhubungan Terjalin Semula

betul kan Nora eh Aisyah..
"Kemaafan Dendam Yang Terindah"
tak percaya?
u can try this at home :)

"Awak,terima kasih eh..maafkan kita.."

sumpah lagu ni saya tujukan untuk seorang wanita
yang mungkin baca catatan ini.mungkin tidak


4 comments:

budakkilang said...

beban berat segulung batu, jangan pikul kalau tak mampu...

yenyenpreng said...

kalau mampu,sebeban gunung pun mahu di pikul :)

The Hetzel said...

i noe bout dis babe.she told me.me kinda surprise btw!

yenyenpreng said...

pm me...cita panjang