Tuesday, July 27, 2010

Serikandi Cintaku (macam lagu amy search)

hari ini saya terserempak satu blog.mula-mula saya ingat blog biasa2 saje.sekali roll2 oh beliau ambil architecture.oh TERTARIK.continue roll.terus baca pastu tiba-tiba rasa kerdil,rasa nak menangis.oh memang la ada menangis bila baca tulisan2 dia tentang arwah ayahnya.oh rasa kecik je dunia..macam mana agaknya kalau itu terjadi pada saya.dan famili.

membaca tentang hidup dia.struggle dia buat saya rasa tak layak pun nak masuk dunia architecture.tak patut pun bergraduasi.tak lengkap.tak layak lagi saya ini..tapi membacanya juga buat saya sedar, semua ini qada' dan qadar.kita WAJIB terima.percaya.

continue roll, oh beliau kawan kepada supervisor waktu saya praktikal dulu En. Ismail .hmm dah rasa macam nak jadi artis pulak.nak cakap..dunia *hiburan ni kecik aje.(*tukar jadi architecture)

srikandi!
selayak namamu,
biar ku anggap kau teja di mata ku
bisa?

teguh lah
tegap lah
kukuh lah
menghadap arus dunia.

laksana Teja.
atau Siti Fatimah anakanda junjungan nabi
selayak namamu
srikandi!


ok tajuk cuma nak nampak gempak.pemilik blog SERIKANDI sudah bertunang ye.sila ambik perhatian.hehehe

ok Assalamualaikum.

No comments: