Wednesday, March 16, 2011

HAPPY!

nak tau tak?
mengaruk di tempat kerja is so not cool
tapi kadang-kadang.
jadi satu-satunya bunga.
memang meletihkan
apatah lagi.
bunga kembang harum mewangi macam saya.
kahkahkah.
haram J!

(sorry.rasa nak muntah menghadap kerja.but cannot help fallin in love with every lines.every details.)

tadi bos cakap ."saya boleh surruh ali, tapi tu yelah.3d haritu tu pun yan yang naik kan kan?tangan awak tu."

hehe.suka!baby project!orang lain main jauh-jauh pehlish!!!!

(nate budok ni.gilos.hahaha sok nak submit kerja.ini masih pulun.ingat time belajar ka!!)

ada lagi satu.my boss, we share the same alma mater
kadang-kadang berat.
sebab dia kenal mantan pensyarah.
so itu menjadi err blackmail kepada saya?
hhehe.tapi saya suka bos saya!
sebab we share the same alma mater (oi betul ke eja alma mater mcm tu????)
and he's good.with his work, and his design. (bangga siot)
so, i kind of adore eh bukan, err admire him.hehe
hoi.not that way lah okay!
i admire how he jumble his responsibilities and all.tu jerk!melampau pulak kau orang fikir ya!

No comments: