Friday, October 29, 2010

Akitek keeeer.(sengaja buang R)

dulu..dulu lah...
selalu ponteng sekolah buat apa-apa
eh, korang lah...
saya tak :D

tapi dekat u selalu lah jugak buat...
walaupon tidak bermaksud.....

ESOK PONTENG KERJA NAK?
boleh ke lagi aplikasi keadaan seperti itu.
sekarang.

wisdom of the day
"anak orang kaya jelah boleh jadi arkitek"
yeke?

walaupun pahit kebenarannya ya.
kalau ayah anda kerja penoreh getah seperti abah saya.
bapa anda kena ada jiwa KAYAAAA punya
baru ada kekuatan nak hantar
(anak pemalas,kuat tidur,kuat makan macam saya) ni pegi belajar akitek

kalau tak nanti esok-esok.
anda. (calon pelajar akitek)
akan telepon bapa anda
*nanges.Abah!err..duit dah habis nak print kerja.
*nanges.Mak!tension lah mak nak belajar akitek ni.kita rasa tak boleh buat.
*nanges.kakak!aku rasa tension macam nak bunuh diri je (tidak bemaksud)
*nanges.abang!design aku C.enam jam kredit.CGPA aku kau kira sendiri

ya.kenapa asyik nak luahan hati tentang senibina.jatuh cinta lagi kah?
teeheehee

takpe tunggu.
aku sambung semula punya.
InsyaAllah.

No comments: