Saturday, October 2, 2010

'Amuse'


ada beberapa perkara 'amuse' saya hari ni
1.pagi-pagi pergi tempat kerja ternampak satu sculpture di hadapan rumah seorang berada di kawasan pekan itu,,,eh ayat..

so i went through my 'archidicted blog' just for the sake of my "passion" for architecture :)
(see the inverted comas)
no really.saya takut sebenarnya saya lupa saya pernah belajar architecture
dan saya agak 'amuse' yang agak dalam juga cinta saya kepada senibina.

2.group muse itu sendiri..eh Muse lah! yeah i know you love them too.eh,no?


amazing eh?they really ARE brilliant.
or like stephenie meyer described them "-- And, finally, thank you to the talented musicians who inspire me, particularly the band Muse - there are emotions, scenes, and plot threads in this novel that were born from Muse songs and would not exist without their genius. --"

saya masih ingat bagaimana mereka dan MCR (eh termengaku pula mendengar MCR.hik) setia menemani saya zaman-zaman 'jaga sampai subuh siapkan model'
tapi mereka bukan 'muse' untuk design saya lah...

3.saya agak 'amuse' dengan cara orang desribed saya.hehe.ingat post ini? SINI
yeah saya tagged lagi 8 orang,dan sesetengah mereka telah menjawab tag saya!heh see i told ya..it's worth trying :)

ye..soalan no 16 minta mereka described tentang saya.dan oh.itu buat saya jadi 'amuse'.hee senag rupenya nak buat saya ter'amuse'

few viewpoints that amuse me is

:; Dy pandai bwt lukisan kejuruteraan waktue sekolah
:; Seorang yang periang dan pandai

:; beliau comel dan cute
:; "aku ingat beliau memula keturunan siam"
:; "beliau antara blogger yang agak kreatif"

:; suka kucing
:; creative person sebab ambik bidang arkitek

:; hantu niyang rapik!

:; merempit
;; pelanggan tetap Barra

:; comel

seriously.saya tidak akan comment tentang tafsiran2 mereka terhadap saya.tidak walaupun ada beberapa comel di situ..hehe terima kasih.alhamdulillah..

cuma itulah.ya..pandangan mereka tu buat saya 'amuse'
its true when they said ''it small matter that matters''

okeh sekian cerita 'amuse' saya untuk hari ini

i hope u enjoy reading and thank you very much.

eh tumbok laju-laju kang..dush.dush

2 comments:

ceguzeha said...

ouh!
saya suka muse sedari dulu lagi.
mampu hapal lagu lagi.ish ish ape nak jadik.
yan, jgn taktau.
kawanmu ini pernah nyanyi lagu muse secara LIVE dihadapan crowds..hoho
gila memalukan!ngeh!

yenyenpreng said...

huuu sometimes we have to be expressive to show that we love!

x memalukan pon.!bangge kau sanggup wat begitu untuk MUSE!
yeah..rock bebeh!