Monday, February 21, 2011

Entry Basi tentang Graduasi.

saya sedang ber mood GEDIK.
sila abaikan entry ini
kerana akan dipenuhi gambar sahaja!maaf!


hello.ya saya tau cam CACAT!




berpoluh-poluh pun mau taruk jugak!!




bunga konvo orang.tiba-tiba dapat kat saya kan.hahaha jadilah!!




ahem!



ye mesti sedang fikir "motif lah!ini pun mahu upload juga :)"




bye-bye architecture.teeheehee. (spot : pakai hood salah!bahahaha)




favorite flower masa zaman main 'puteri-puteri'




enough yen!




oh no!!sakit budak niii.




senget tu.memang kau senget.tudung senget.mortar board senget!!




holla!ropol kain baju kurung dah kat depan!tanda-tanda kesengetan.wakaka





sebab dia molek.maka jadi profile pic facebook (shy)




err.no caption needed ey?





hoh.jatuh bunga i!!




gumok!ponuh!hahaha




muka bahagia ;')




hai!jom main gelongsor




hello peoples!




ok.bear with me.lagi tiga je




tabik hormat pada yang telah banyak membantu (poyo)





err muka terharu tak??ching*ching?*





walaupun sudah bergraduasi.saya masih tidak tahu memakai hood graduan dengan betul.sila maafkan saya wahai uitm.dan terima kasih wahai kalian yang sedang membaca.tahniah!berjaya menatap muka-muka 'gila' saya. 



ya.selamat sudah menggenggam segulung ijazah sarjana muda sains senibina. (for those who wonder, batchmates!senyap-senyap je okay!)Alhamdulillah.

k bye.entry basi dari saya.anak wak usop

No comments: