Friday, February 18, 2011

Freak

perut lapar.okay sekarang sudah hampir jam 1 pagi.
masalahnya bila saya dengan internet.
memang susah hendak tinggal.kadang-kadang liat adalah perkataan yang tidak sesuai.
berakar umbi lebih tepat.

lepas tu dekat telivision tengah tayang lagu 'sepohon kayu' pula.
adeh.tepek dekat dahi sekali.
"supaya Allah menjadi sayang..kami bekerja hati lah riang"
hoh.haruslah esok rangkap nih sangkut di minda selama 9 jam waktu bekerja.heh.
naif kan?

okay.tahu apa yang teruk?
teman sepejabat sekarang bukan main lah giat mengusik saya sebagai 'gadis dengan berat lebihan 5 kilo'
aduhaii.mentang-mentang lah saya seorang yang akan senyum sahaja.
sebagai seorang gadis adalah bohong sekiranya saya tidak terasa.
tapi adalah bodoh kepada diri saya juga jika membiarkan usikan-usikan itu masuk ke dalam akal tunjang saya.kan? (ya saya tahu anda bersetuju)

oh ya, my long term best bud sedang bercuti dengan enaqnya di malaysia.
sebab akan kembali ke Mesir dijangka awal bulan Mac
saya harap dapat bertemu beliau sebelum keberangkatan nya pulang ke sana.
hajat bertemu ada isi.
hehehe.

dan ya.firma ini sedang mempertimbangkan hendak mengambil lagi seorang 'bunga' untuk menghias di taman.pftt.
baguslah.benci saya kena buli je okay!
siap lah kau budak!!bersiap sedia untuk menangis.hahaha

and.urgh..selsema semakin teruk
demam tak kebah-kebah
esok bercadang hendak ke pasir gudang
tengok layang-layang
dah bai!

No comments: